reisverslag - Reisverslag uit Courcoué, Frankrijk van Johan Bassa - WaarBenJij.nu reisverslag - Reisverslag uit Courcoué, Frankrijk van Johan Bassa - WaarBenJij.nu

reisverslag

Door: Johan Bassa

Blijf op de hoogte en volg Johan

07 Juli 2015 | Frankrijk, Courcoué

Omdat mijn opa vorige week is overleden ben ik het afgelopen weekend weer thuis geweest.
Gister ben ik weer met de trein naar Frankrijk toe gegaan om de stage veder af te maken. De reis is goed verlopen zonder tegen slag. Ik was om 12:00 thuis weg gegaan en ben om 20:30 aangekomen.

  • 08 Juli 2015 - 14:27

    M. Bogaerts:

    Hallo Johan,

    graag wens ik je veel sterkte toe met het verlies van je opa.
    aangezien ik zelf grootvader ben weet ik dat de relatie tussen kleinkind en opa vaak bijzonder is.
    dat je ondanks dat een minimum aan stagdagen hebt gemist is bijzonder knap van je.
    ik hoop dat de rest van je stagdagen voorspoedig verlopen

    mvg M. Bogaerts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Johan Bassa - Frankrijk

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 2479

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: