terug reis - Reisverslag uit Courcoué, Frankrijk van Johan Bassa - WaarBenJij.nu terug reis - Reisverslag uit Courcoué, Frankrijk van Johan Bassa - WaarBenJij.nu

terug reis

Door: Johan Bassa

Blijf op de hoogte en volg Johan

31 Juli 2015 | Frankrijk, Courcoué

De terug reis van uit het plaatsje Toers in Frankrijk is goed verlopen. Er was een kleine vertraging bij de trein naar Lilli Europa maar dat zorgde voor weinig problemen. Het was mooi weer dus kon ik veel zien van uit de trein.

Nu ik weer thuis ben kijk ik op een hele mooie en leuke tijd in Frankrijk en ik heb er zeker geen spijt van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Johan Bassa - Frankrijk

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 2466

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: