wat heb ik gedaan - Reisverslag uit Courcoué, Frankrijk van Johan Bassa - WaarBenJij.nu wat heb ik gedaan - Reisverslag uit Courcoué, Frankrijk van Johan Bassa - WaarBenJij.nu

wat heb ik gedaan

Door: Johan Bassa

Blijf op de hoogte en volg Johan

07 Juli 2015 | Frankrijk, Courcoué

Vandaag ben ik weer begonnen met de kalfjes verzorgen. Daarna heb samen met peter wat koeien uitgezocht om in de juiste groep te doen. En wat koeien gespoeld die vuil waren. Na het eten heb ik geholpen om in de nieuwe stal de stal in richting te maken. En daarna heb ik peter geholpen met de stro hokken uit te mesten. toen de hokken leeg waren heb ik geholpen met de juiste kalfjes in de juiste hokken te doen.
Als laatste heb ik wat grond opgeruimd en in de kipper geladen.

Het weer is hier net als in Nederland vrij warm.
De komende de dagen wordt er tussen de 25-30 graden aangegeven. Iets minder dan afgelopen week. Het is wel erg droog want de afgelopen 3 weken heb het niet geregend. Als er geen regen komt zal de mais op sommige plekken verdrogen. Beregen wordt op dit bedrijf niet gedaan omdat er niet overal water is en het kost veel arbeid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Johan Bassa - Frankrijk

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 2472

Voorgaande reizen:

18 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: